Jumlah Paparan Halaman

Isnin, 3 Ogos 2020

MESIN KENTANG SPRING PALING MURAH

 
MESIN KENTANG SPRING PALING MURAH 
Location: Selangor
Price:DULU RM180 KINI RM100 SAHAJA !!

1 : barang baru (new)
2 : 100% stainless steel (TAHAN KARAT)
3 : Ringan
4 : Paling murah daripada mesin stainless steel lain
5 : Mudah dibersihkan
6 : Selamat dikendalikan
7 : Guna lidi saiz 12 (terdapat di kedai hardware)
8 : harga pasaran RM280-RM420..Saya jual RM100.00 shj.
.
 ** pos laju PERCUMA Semenanjung Malaysia..

**stok terhad! siapa cepat, dia dapat. jual mesinnya sahaja...
**sebarang pertanyaan, call @ sms @ whatsapp saya
(Pn.husna 011-51555530 ) atau suami ( en.izam 011-51555570 )

** boleh juga pm saya di facebook page saya @MesinKentangSpringPalingmurah

sesuai utk mereka yg ingin jalankan perniagaan kentang spring.. untung lumayan !!
***cepat-cepat!!!!!!!!!!sape cepat dia dapat..stok terhad!!!!!!


take noted/; SAYA JUAL MESIN SAJA.. Harap Maklum

Tiada ulasan: